Bewust klikken doe je vooral vóór het afrekenen... erná is het vaak te laat!

Nieuws en Actualiteiten

Maart 2011

Start campagne "Ik Klik Bewust"

Onlangs is de campagne "Ik Klik Bewust" van start gegaan. Doel van de campagne is bezoekers van website's en webwinkels bewust te maken van de mogelijkheden om informatie in te winnen over website eigenaren en marktplaats handelaren.

 

Deelnemende Website

beautydepot-cosmetica-webwinkel.jpg

Over de campagne "Ik Klik Bewust"

De "Ik Klik Bewust" campagne is een initiatief van Enline Internet Solutions, een professioneel full-service internetbedrijf ontstaan uit samenwerkingsverbanden met verschillende internetbedrijven. Enline Internet Solutions opereert sinds 1999 in haar huidige vorm.

 

Doel van de campagne

Bezoekers van website's en webwinkels bewust maken van de mogelijkheden die bestaan om informatie te vergaren alvorens ze overgaan tot het verstrekken van persoonlijke gegevens of het doen van betalingen.